Biopotraviny: Tajemství klíčových slov spočívá v chování zákazníků mimo internet

Autor: dne 28 ledna 2019

Jaký trik jsme použili na e-shopu Probio.cz, abychom zvýšili návštěvnost z organického vyhledávání 8krát a denní návštěvnost téměř zdvojnásobili? Pochopili jsme, že se lidé v online obchodě s biopotravinami chovají stejně jako v reálném životě: Nejdřív si najdou recept na zdravý pokrm, a až pak zjišťují suroviny.

Sedíte doma u televize a vzpomenete si, že potřebujete pohankovou mouku. A tak použijete Google a objednáte ji online. Samozřejmě, že ne! Zákazníci se přece chovají jinak. Primárně totiž hledají recepty. Dostanou chuť na něco dobrého, a tak hledají inspiraci. Až pak je zajímá, jaké budou potřebovat suroviny.

Následující klíčová slova přivádějí na e-shop Probio.cz nejvíc relevantních návštěvníků, kteří pak konvertují v nakupující zákazníky. A třešničkou na dortu jsou ti z nich, kteří se vracejí.

  • karbanátky z červené čočky
  • pomazánka z červené čočky
  • recepty z červené čočky
  • bioslavnosti
  • kynutý koláč se švestkami a mákem
  • švestkový koláč s mákem
  • domácí kváskový chléb
  • žitný kváskový chléb
  • čiroková mouka

Potenciální zákazníky, kteří hledají tyto recepty, přivedeme z organického vyhledávání z  Google nebo ze Seznamu. Nejprve jim zobrazíme kýžený recept, a hned pod ním nabídneme ke koupi potřebné suroviny – a máme platící zákazníky. Bez stránek s recepty bych jich přišel jen zlomek. Těch, kteří hledají strohou frázi “červená čočka” s přímým úmyslem si ji koupit, je minimum.

Rozcestník s recepty se na e-shopu Probio.cz stal druhou nejčastější vstupní stránkou, první je logicky homepage. K dalším nákupům pak zákazníky v rámci customer care motivujeme věrnostními body, které mohou uplatnit při příštích objednávkách.

Návrhy postů na facebook:

  • Tip, jak zvýšit organické vyhledávání: představte si, jak se zákazníci chovají v reálném obchodě a pak to převeďte do online světa. To jako fakt!

Jestli vám to nejde, tak vám s tím pomůžeme. Ozvěte se nám! link + www.fg.cz

  • Existuje eshop, který zvládne fungovat bez reklamy a být úspěšný? Blbost? Ne! Opravdu si vystačí je s dobrým SEO? Ozvěte se nám! link + fg.cz

Napište odpověď

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *