Červená barva Vánoc slaví pořád úspěch

Autor: dne 13 září 2018

To může potvrdit i český výrobce vánočních dekorací, firma GLASSOR, která se i letos účastnila největšího světového veletrhu Christmasworld ve Frankfurtu nad Mohanem, a kde se svými kolekcemi sklidila velký úspěch. Ústřední barvou kolekce „Navždy“ je právě červená. Ta byla také vybrána jako hlavní kolekce k prezentaci vánočních inspirací na velkolepé výstavní show holandského designérského studia 2Dezign. Letošní exhibice nesla název „The Loft“ a jejím cílem bylo poukázat na tradiční, ale stále moderní červenou barvu Vánoc.

„Letošní veletrh byl pro nás velmi výjimečný a úspěšný. To, že se fenomenální duo holandských designérů rozhodlo použít naše dekorace v takové míře, jsme skutečně nečekali. Tato show je extravagantní a snaží se prezentovat tradiční ozdoby v moderním pojetí, v kombinacích, které by normálního člověka nenapadlo udělat. Je tak inspirací jak pro koncové zákazníky, tak pro designery nebo samotné prodejce,“doplňuje Kateřina Tichá, majitelka firmy GLASSOR. Úspěch firmy potvrzuje i fakt, že byla v celosvětové studii společnosti Wise Guy Reports věnující se vývoji trhu s vánočními ozdobami zařazena mezi klíčové globální společnosti zaměřené na vánoční dekorace.

Červená, sněhově bílá a zlatá je oblíbená (na)vždy

Kolekce Navždyje inspirovaná tradičními barvami Vánoc, kombinuje červenou, zlatou a sněhově bílou. Zdobení tzv. „mrazolakem“ vytváří dojem, jako by se ozdoby ošlehl skutečný mráz. Kolekce obsahuje širokou škálu tvarů, které efektně ozdobí nejen vánoční stromek, ale i interiér.  Kolekce je ručně vyráběná, tradiční foukanou metodou. Každá ozdoba je vyfouknutá a malovaná jednotlivě, čímž je zajištěna její jedinečnost a vysoká kvalita. 

„Mohu potvrdit, že o ručně vyráběné skleněné ozdoby neroste díky jeho tradici zájem pouze v Česku. Je to celosvětový trend. Potvrzuje to například i náš prodej na francouzském, německém nebo americkém trhu, kde jsme díky velkému zájmu zřídili i zahraniční sklady pro rychlejší distribuci“, dodáváKateřina Tichá, majitelka firmy GLASSOR.  

Výstavní show je v rámci veletrhu každoročně tematicky zpracována a udává trendy nadcházející vánoční sezóně. Firmě GLASSOR se zde s kolekcí „Navždy“ podařilo úspěšně zabodovat. Poskytla na ní největší množství dekorací ze všech vystavujících firem.

Napište odpověď

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *