Požadavky na vybavení zasedaček se změnily – 9 z 10 firem s ním není spokojeno

Autor: dne 15 dubna 2018

Zasedací místnost není jen místo pro konání schůzek – s nástupem nových technologií se často stává komunikačním centrem firmy. Požadavky na vybavení zasedaček se proto za posledních několik let výrazně změnily – od uniformně šedých krychlí s tuctovým kancelářským nábytkem se posunuly spíše k nápaditým reprezentativním prostorám vybaveným nejmodernější komunikační technologií. Tedy tak by to alespoň mělo být, ale realita je trochu jiná – podle šetření společnosti Audiopro 9 z 10 firem se svou zasedačkou spokojeno není.

„Požadavky na vybavení zasedacích místností se za posledních 5 let výrazně změnily. Způsob spolupráce v současné době většinou vyžaduje, aby firma měla k dispoz ici místnost vybavenou moderní komunikační technikou, kde je možné nejen prezentovat a realizovat osobní schůzky, ale také pořádat videokonference,“ říká Andrej Hronec, ředitel společnosti Audiopro. „A protože vybavení pro on-line komunikaci s partnery, spolupracovníky, zákazníky apod. potřebují využívat firmy z různých oborů a všech velikostí, je důležité, aby technické řešení bylo maximálně uživatelsky přívětivé a jednoduché. Aby jej zvládl obsluhovat opravdu každý a nevyžadovalo speciálně vyškoleného technika pro správu a obsluhu.“

V čem je problém?

Lidé se s technikou nechtějí zlobit, chtějí, aby fungovala. V reálu se před začátkem prezentace nejprve chvíli snažíte připojit svůj notebook k prezentačnímu systému, perete se s nastavením zobrazení a ve finále zjistíte, že vám nefunguje zvuk. Podobné je to u videokonferencí – lidé se připojí z různých typů zařízení a systémů a místo, aby se soustředili na řešený problém, jejich pozornost zatěžují technické komplikace.

„Poptávka firem po spolehlivých řešeních pro spolupráci roste a chtějí bezpečnou, snadno použitelnou a ovladatelnou komunikační technologii. Především ale často chtějí řešení na klíč – nehodlají investovat čas svých lidí do hledání, testování a realizace řešení. Chtějí prověřený systém, který je kompatibilní a otevřený – jinými slovy vybavení, o které se nemusejí moc starat a funguje,“ konstatuje Andrej Hronec. „Často se mluví o ‚zasedačkách roku‘, které jsou kreativně pojednané a neobvyklé, většina firem ale potřebuje příjemné účelně vybavené prostředí s technikou, která nezlobí.“

Tipy na moderní technické vybavení

Příkladem chytrého komunikačního nástroje pro firmu je videokonferenční systém Lifesize, což je opravdu komplexní nástroj, který spojuje do harmonického celku video, web, zvuk, chat, nahrávání a živé vysílání. „A navíc se toto řešení dodává jako komplexní služba, takže je u něj zaručena vysoká kvalita přenosu. Tím odpadnou i věčné technické problémy s připojením mobilních pracovníků z telefonů, tabletů nebo notebooků,“ říká Andrej Hronec.

Potřebujete prezentovat a připojení k projektoru nebo displeji nefunguje? Zde pomůže ušetřit čas a nervy „malý ale šikovný“ pomocník – bezdrátové řešení wePresent, pomocí kterého se snadno připojíte a prezentujete přes jakoukoli síť, projektor nebo displej. „Nejde jen o chytré řešení pro ty, kteří se často pohybují a prezentují po jiných firmách“, upřesňuje Andrej Hronec. „WePresent můžete využít jako součást zařízení zasedací ch místností, funguje také jako komunikační školní či firemní nástroj pro velkou skupinu účastníků. Jedná se o skutečně praktického pomocníka do každé zasedací místnosti, kanceláře, školícího centra, recepce, atd., který svou jednoduchostí dostane každého uživatele.“

Napište odpověď

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *