Sedmero partií, které procvičíte při kruhovém tréninku

Autor: dne 25 března 2017

Kruhový trénink je dnes populární a do své nabídky jej zařadilo mnoho fitness center v České republice. Vznikly také prostory zaměřené výhradně na tuto formu cvičení. Jedním z takových míst je Expreska, fitness určené pouze ženám. Kruhový trénink, řízený zvukovým signálem, tu probíhá na osmi hydraulických strojích a osmi aerobních stanovištích. Trénink je navržený tak, že k posílení i protažení celého těla stačí třicet minut.

„Náš kruhový trénink je navržen speciálně pro ženy. Během cvičení na hydraulických pístových strojích si průběžně procvičí a zpevní všechny důležité partie těla a to během relativně krátkého času,“ říká Šárka Melicharová, zkušená trenérka Expresky Háje. „Aerobní stanoviště mají za úkol během posilování celého těla udržet stálou tepovou frekvenci,“ dodává Šárka Melicharová.

Ramenní a zádové svaly – posilování této části těla má pozitivní vliv na správné držení těla, které si často kazíme nesprávným sezením s nohou přes nohu či nošením tašky přes rameno.

Prsní svaly – není dobré příliš přetěžovat. Pravidelné protahování prsních svalů
a posilování spodní části trapézového svalu vede ke správnému vzpřímenému postoji a tím i ke zvýraznění poprsí.

Pažní svaly – většina žen má ochablou zadní část paže. Pravidelným a plynulým posilování se celé paže vytvarují a zpevní.

Břišní svaly – nějaký ten centimetr v pase navíc je problémem většiny z nás. Posilováním na pístovém stroji dochází k rovnoměrnému posílení zádových i břišních svalů. O další úbytek nechtěných tuků se postará aerobní cvičení.

Hýžďové svaly – s příchodem teplých dnů a odložením kalhot přichází snaha o zformování zadní ženské části těla. Ke zpevnění hýžďových svalů dochází při cvičení průběžně a to hned na několika strojích či za pomoci step můstku na aerobní mezistanici.

Vnitřní a vnější stehenní svaly – o pěkné tvarované nohy bez celulitidy se postará hned několik strojů, které průběžně a komplexně procvičí všechny svaly dolních končetin.

K získání lepší tělesné kondice, vytrvalosti a ke spalování tuků dochází na aerobních zónách. Tak jako po každém tréninku by nemělo chybět závěrečné protažení celého těla, které pomáhá zachovat si ohebnější klouby a zvyšuje rozsah pohybu.

 

Napište odpověď

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *