reklama

78 % Čechů považuje krádeže a loupeže v ČR za časté, obavy panují především z krádeží osobních věcí

reklama

29 % Čechů předpokládá, že bude v příštích pěti letech čelit krádeži osobních věcí a 78 % jich pak považuje krádeže a loupeže v ČR za časté, vyplývá z průzkumu BNP Paribas Cardif. Jak se proti tomu účinně bránit? Kromě větší obezřetnosti a hlídání osobních věcí pomůže také správné pojištění. 

Povědomí o pojištění v oblasti kreditních karet i osobních věcí se pohybuje okolo 86 %, ale pouze 38 % lidí považuje za dobré mít jej. Přitom právě pojištění pomůže nahradit především finanční ztráty, které jsou spojeny s odcizením osobních věcí.

Lidé u sebe často nosí věci v hodnotě až 30 000 Kč

Myslíte si, že je 30 tisíc korun moc? „Představte si jen, kolik věcí v sobě ukrývá taková dámská kabelka. Kromě hodnoty samotné kabelky je to navíc peněženka, klíče (od auta, od bytu, kanceláře a další), mobilní telefon, dioptrické nebo sluneční brýle, doklady včetně nabitých permanentek, lítačky na MHD apod. Pokud vám tedy zcizí zloděj celou kabelku, ztráta se snadno vyšplhá do řádů desítek tisíc korun. Takovou ztrátu pak pomůže zmírnit právě vhodně zvolené pojištění, které nahradí způsobené škody,“ říká Martin Steiner, obchodní ředitel BNP Paribas Cardif Pojišťovny.

Jaké škody pojišťovna hradí?

Záleží na volbě pojišťovny. „Při sjednávání pojištění osobních věcí se proto soustřeďte především na následné plnění ze strany pojišťovny. Určitě si pohlídejte, aby pojišťovna hradila co nejvíce nákladů spojených se zcizenými osobními věcmi – jako je kabelka, mobilní telefon, peněženka, klíče nebo brýle. A kromě věcí samotných pak například i náklady spojené s vyřizováním ztracených dokladů či časových kuponů MHD. Plnění může dále pokrývat i inhalátory, léky, kosmetiku nebo zaměstnanecké stravenky. Stejně tak můžete získat náhradu škody za zcizené služební (pracovní) věci, jako je například mobilní telefon, notebook či tablet,“ upřesňuje Martin Steiner z BNP Paribas Cardif Pojišťovny. 

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama