reklama

Společnost P&G představuje na veletrhu spotřební elektroniky CES špičkové inovace, které řeší každodenní hygienu

reklama

Společnost Procter & Gamble dnes virtuálně otevírá v rámci veletrhu CES svoji LifeLab na stejnojmenných stránkách PGLifeLab.com. Společnost představí své inovace inspirované spotřebiteli, které mění způsob, jakým lidé provádí každodenní hygienu od holení až po praní prádla, a zároveň budují udržitelnější budoucnost se značkami, jako jsou Gillette, Oral-B nebo Tide.

Procter & Gamble již dříve oznámil svůj plán přesunout se na veletrhu CES do plně virtuální podoby. P&G LifeLab, která bude nyní probíhat jen online na webu PGLifeLab.com, je otevřena všem návštěvníkům, včetně těch, kteří se na veletrh CES 2022 nezaregistrovali. V tomto virtuálním prostředí mohou návštěvníci živě komunikovat s experty z P&G, kteří se s nimi podělí o nejnovější informace týkající se:

  • Speciální edice vyhřívaného holicího strojku GilletteLabs – Bugatti Special Edition, v níž se první vyhřívaný holicí strojek na světě potkává s automobilovou legendou. GilletteLabs také nově do svého produktu zabudoval exfoliační tyčinku, která odstraňuje nečistoty z pokožky před průchodem samotných břitů po tváři. To propojuje péči o pokožku a holení do jednoho kroku.
  • Oral-B se vrací na CES s chytrými zubními kartáčky Oral-B Series 4 a 5, které umožňují spotřebitelům se lépe se starat o zdraví ústní dutiny, a také s další novinkou pro pokročilou péči o ústní dutinu Oral-B iO 10.
  • Tide snižuje vliv praní prádla na životní prostředí. Seznamte se s prvním pracím prostředkem určeným pro praní ve vesmíru, který budou od letošního roku používat astronauti na Mezinárodní vesmírné stanici.
  • P&G Beauty se poprvé od roku 2019 vrací na veletrh CES s BeautySPHERE: představuje svůj koncept Zodpovědná krása (Responsible Beauty), který je pozitivní hnací silou v oblasti péče o krásu po celém světě.

V LifeLab si mohou návštěvníci také zahrát hry a zabojovat si s Crest Cavity Creeps a zachránit Toothopolis nebo jezdit na snowboardu, který klouže jako vyhřívaná žiletka díky patentované technologii FlexDisc od GilletteLabs.

„Ve společnosti P&G neustále usilujeme o inovace, které zlepšují životy spotřebitelů na celém světě,“ říká Marc Pritchard, ředitel značek P&G. Dodává: „Jsme nadšeni, že se můžeme na veletrhu CES opět virtuálně podělit o to, jak nás spotřebitelé inspirovali k široké škále nových produktů a inovací, které zároveň řeší naléhavé problémy, jako je udržitelnost a zachování životního prostředí.“

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama