reklama

Andrea Verešová spojuje příjemné s užitečným. Její přehlídka pomohla dětem

reklama

Karlovy Vary byly svědkem nevídané premiéry. Top modelka Andrea Verešová zde totiž uspořádala módní přehlídku značky, s níž je spojena nejen jako její tvář. „Necítím se jako návrhářka, chci jen tvořit šaty, které by ženy měly rády, byly nositelné a z krásného materiálu…“, prozradila topmodelka Andrea Verešová před zahájením módní přehlídky současné kolekce BlackEve, za níž stojí společně s plzeňskou návrhářkou Zuzanou Lešák Černou.      

Na letně orientované přehlídce v půvabné zahradě Spa Hotelu Panorama předvedla jen jedny šaty, a to až v samotném závěru přehlídky. „Navrhla jsem čtyři modely z řady zvané Bonbóny, jako entrée své malé kolekce pro podzim/zima, nazvané Party Time. Vinou vytíženosti švadlen se však stihly zhotovit právě jen ty jedny šaty, z tlumeně starorůžového krepovaného hedvábí, které jsem předvedla. Ovšem třešničkou přehlídky bylo představení zcela prvního modelu, který pro značku BlackEve vytvořila módní kritička Františka Čížková,“ uzavírá Verešová.

Před lety Andrea Verešová založila nadační fond pomáhající dětem a v rámci tohoto charitativního projektu měli hosté přehlídky možnost si za symbolickou cenu zakoupit některé starší modely, částka pak putovala do kasičky pro nadační fond. „Osudy druhých mi nejsou lhostejné, velmi mě trápí, že jsou na světě děti, které nemají citové a rodinné zázemí, případně jsou bez finančních prostředků, což jim brání prožít bezstarostné dětství, studovat a rozvíjet svoje nadání. Proto jsem se rozhodla založit NF AV a pomáhat tak zlepšovat komplikované životní osudy a problémy dětí v nouzi. Každý splněný sen a úsměv na tváři je pro mě obrovskou radostí. Uvědomuji si, že nemohu pomoci všem, ale pevně věřím, že se nám společně podaří maximum, abychom udělali životy dětí krásnějšími, zachránili co nejvíce dětských osudů a splnili co nejvíce dětských snů.“ Více o nadačním fondu zde: https://www.nfav.cz/

Ze společenského odpoledne si tak hosté, mezi nimiž byla také řada osobností kulturního života, odnesli nejen příjemné zážitky ze samotné módní přehlídky či doprovodnému programu jako například kosmetické a estetické poradenství, ochutnávky francouzských champagne nebo prezentace luxusních vozů, ale také dobrý pocit ze sebe samých právě přispěním na rozvoj dětí ze sociálně slabších rodin. Nejlépe to asi vyjádří slova půvabné pořadatelky Andrey Verešové: „Myslím, že spojit příjemné s užitečným se dá naprosto nenuceně, příjemně. Jen škoda, že se akce takovéhoto rozsahu nedají produkovat častěji…“

Velké poděkování patří partnerům této společenské události: Euronova group, Advantage Cars, dovozce francouzských vín PMP Exclusive Champage, plzeňský Medical Institut, KORF Institute, italská kosmetická značka Korff a hostitelský hotel Spa Hotel Panorama.

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama