reklama

Dříve než svedou finální boj o korunku, učily se budoucí Miss líčit

reklama

Nebude to dlouho trvat a Česká republika vyhlásí ve své jediné národní soutěži krásy novou, v pořadí jedenáctou, Českou MISS. Odborná porota již vybrala deset finalistek, které si v současné době odskočily z plánovaného školícího workshopu, aby se naučily svou krásu podtrhávat kosmetickými přípravky. V prodejně Dermacol je přivítala Iva Kubelková a vizážisté této renomované ryze české značky.

Dermacol se letos stal oficiální kosmetikou České MISS a se svým týmem se zúčastnil všech sedmi castingů a semifinále, kde dívky líčil. Iva Kubelková, která je nejen tváří značky Dermacol, ale od letošního roku také patronkou České Miss, si značku pro tuto soutěž sama vybrala. „Iva mi zavolala, požádala mě o spolupráci a já okamžitě souhlasila. Spojení soutěže Česká Miss a české kosmetiky Dermacol mi připadá zcela přirozené a jsem ráda, že se navzájem můžeme podpořit,” komentovala se zájmem spolupráci Věra Komárová, marketingová ředitelka značky Dermacol, která intenzivní kurz líčení dívkám přichystala. Na nejkrásnější ženu Česka budou v budoucnu kladeny vysoké nároky, a proto musí být vždy krásná, vždy připravená a musí svým vzhledem reprezentovat. O tom by mohla vyprávět Iva Kubelková, která je tváří značky Dermacol již řadu let. „V líčení je mnoho různých fíglů, které je třeba dodržovat. Za tu dobu, co jsem v modelingu, jsem jich už spoustu odkoukala od profesionálních vizážistů a spoustu rad dostávám i od zástupců značky Dermacol. Mám na tyto věci velmi přísné oko a jsem detailista, takže občas řeším i drobnosti,“ přiznala Iva Kubelková a dívkám poradila, že méně je někdy více a že občas stačí mít dobrý podkladový krém, make-up a řasenku a dějí se zázraky.

Zkoušely to na sobě

Kurz líčení přivítalo s nadšením všech deset finalistek. V nedávno otevřené prodejně v nákupním centru Palladium dostaly dívky od týmu vizážistů značky Dermacol cenné rady. Dozvěděly se, jak se mají správně líčit ve čtyřech krocích: báze, make-up, pudr a tvářenka. Všechny dívky poté dostaly svou kosmetickou výbavu, aby byly připravené bez problému proniknout do světa profesionálního modelingu. V obchodě byly krásky ve svém živlu. Nikdo je nemusel přemlouvat a rozeběhly se každá k jinému stojanu a ve spolupráci s vizážisty nadšeně zkoumaly, co vše se jim může hodit. Po získání potřebných rad si děvčata vyzkoušela nově nabyté vědomosti jedna na druhé. V prodejně si každá našla svůj “materiál“ a pustily se do práce. Nejčastěji se zastavovaly u pudrů, rtěnek, lesků, řasenek, laků na nehty a navzájem si ukazovaly, co vše pro sebe vybraly. Celou dobu na jejich práci dohlížela i Iva Kubelková, jelikož už má bohaté zkušenosti, které děvčatům ochotně předávala. Mezitím, co se děvčata líčila, jsme se namátkou zeptali dvou finalistek na jejich zkušenosti s dekorativní kosmetikou. „V líčení mám už trochu zkušenosti, ale jsem vděčná za rady od profesionálů. V dekorativní kosmetice stačí změnit maličkost a změní se celý výraz obličeje. Myslím, že tyto zásady by měla každá profesionální modelka detailně znát,“ svěřila se Kateřina Balušková, která se díky tanci, kterému se věnuje, začala líčit už ve třinácti letech.

Kráse se pomůže

Líčení je v této branži velmi důležité, protože nikdo nehodnotí sportovní úspěchy či studium, ale krásu. A i přesto, že jsou dívky nádherné, dekorativní kosmetika může jejich rysy ještě podtrhnout. „Jsem přesvědčena, že každá žena může být krásná, protože pomocí kosmetiky lze zakrýt nedostatky a vyzdvihnout klady. Náplní kosmetiky není udělat z člověka někoho jiného, ale přiblížit se ideálu osobní krásy,“ podělila se o svůj názor Andrea Kalousová, která proto vždycky nosí s sebou kosmetickou taštičku s make-upem, řasenkou, tužkou na oči, paletkou stínů na oči, leskem na rty, rtěnkou, pudrem, bronzerem, krémem, parfémem a štětcem. Dermacol má za sebou úspěšnou spolupráci s několika výherkyněmi MISS z předchozích ročníků, jako například s Taťánou KuchařovouIvou Kubelkovou a Andreou Verešovou. Proto se i letos chystá vybrat mezi finalistkami České MISS 2015 jednu, která se stane novou tváří značky. Která z nich to bude, to se dozvíte po velkém finále, které proběhne 28. března v Karlových Varech. Zbývá jen dodat: Ať zvítězí ta nejkrásnější!

Foto: Dermacol

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama