reklama

„Džambulka“ ve vile VyVolených? Od začátku jen fejk!

reklama

Tato informace v posledních dnech hýbala českým mediálním světem. Skalní příznivci reality show VyVolení (nikdo jiný se na ně nedívá) se těšili, že dojde na konfrontaci Vladka a Ivety Bartošové. Podle našich informací to však byla od začátku jen hra od vedení Primy a pokus o nalákání více diváků.

Náš zdroj blízký vedení televize totiž tvrdí, že zpěvačka byla oslovena, ale od začátku byla proti své účasti ve vile. Její manžel Josef Rychtář se sice tvářil přístupněji (jakmile cítí prachy, je jako strýček Skrblík a začnou se mu protáčet panenky s dolarovkami), nakonec ale také on odmítl. Hlavním důvodem prý byl vstup nové hvězdy českého showbyznysu Julči do reality show. Rychtář se prý odmítl s touto pseudocelebritou konfrontovat nebo s ní jakkoli přijít do kontaktu. Asi mu nepřidalo ani to, že se na pár hodin ve vile mihnul jeho sok a nepřítel číslo dvě (jedničkou jsou novináři) Zdeněk Macura. Pepík by jen těžko přenesl přes srdce, že samozvaný ochránce jeho drahé polovičky tam byl dřív než on. Jeden šok vedle druhého. A tak Rychtář v podstatě přerušil jakákoli jednání s Primou a vstup do vily s konečnou platností odmítl.

Bylo to jasné!

Televize tak ostrouhala a žádná pořádná show zase nebude. Sledovanost Vyvolených je asi stejná jako dokumenty o potápkách a hlíně na ČT2, o trapnosti a užitečnosti pořadu raději nemluvit. Chápeme každý pokus o nalákání byť jediného diváka. Ale záměrně mystifikovat a ohánět se jménem, které dávno odmítlo? Při hlubším zamyšlení to navíc každému muselo dojít. Umístění Džambulky ve vile je možné asi tak jako že se exprezident Klaus stane milovníkem Evropské unie. Spolu s Ivetkou by musela produkce Vyvolených sehnat minimálně kamion s podpůrnými prostředky, aby mohla zpěvačka fungovat. A těžko si představit, že by si každou půlhodinku odbíhala na hlt něčeho ostřejšího nebo si zobla po platíčku pilulek. Mimochodem, ještě se nám úplně nepodařilo zjistit, proč se vlastně pořady jako VyVolení vysílají. Na to vážně někdo kouká?

 

 

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama