reklama

Jakou hudbu Češi preferují při sexu? Za pop music následuje klasika a překvapivě punk

reklama

Podle nejnovější ankety hudební aplikace Youradio si Češi při sexu pouští nejčastěji hudební skladby pop music, dále vážnou hudbu nebo dokonce punk. V průzkumu, kterého se zúčastnila téměř tisícovka respondentů, si punk jako zvukovou kulisu pro sex zvolila dokonce téměř osmdesátka lidí. Mezi odpověďmi se objevily i další kuriozity jako vzdechy partnerky či partnera nebo komerčně populární dvojice Eva a Vašek s jejich repertoárem lidových písní.

Youradio, česká hudební aplikace pro poslech streamované hudby v mobilu, zrealizovala v průběhu prázdnin netradiční anketu, do níž se zapojilo téměř tisíc respondentů. Účast v anketě byla motivována soutěží o zásobu kondomů na půl roku a vouchery na prémiovou verzi hudební služby Youradio. Jaký hudební žánr lidé preferují při sexu? Téměř tisícovka respondentů volila mezi několika žánry a mohla navrhnout i vlastní tip. V první desítce se umístily žánry jako pop music, klasika, punk, dance, hip hop, house a další, pro které hlasovalo zhruba 700 respondentů. Mezi ostatními tipy respondentů se pak objevila i řada kuriozit.

„V naší soutěži o balíčky kondomů zvítězil stý hlasující v pořadí. Musím ale říct, že odpověď této respondentky nás velmi pobavila, protože jako nejlepší song k sexu vybrala písničku „Když nemůžeš, tak přidej“ od kapely Mirai,“ říká produktová manažerka Youradia, Petra Slavinská. Podle Slavinské vyvolala anketa velký zájem nejen mezi stávajícími uživateli služby Youradio, ale i u široké veřejnosti. „Samozřejmě jsme se nevyhnuli i lidové tvořivosti, v odpovědích jsme například nalezli i Evu a Vaška, vzdechy partnerky nebo partnera nebo třeba ticho,“ dodává se smíchem Slavinská.

Podobné ankety se chystá Youradio z multimediálního domu Lagardere Active ČR realizovat častěji, protože skvěle zapadají do dlouhodobé koncepce této hudební aplikace. Forma poslechu streamované hudby v Youradiu je totiž postavena na personalizovaných playlistech v podobě hudebních nálad, pro jejichž úspěch je zásadní poznat preference uživatelů a posluchačů.

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama