reklama

Kipling zvolil odpovědný přístup a vytvořil kolekci Coca-Cola

reklama

Značka Kipling, která se kdysi inspirovala anglickou ikonou, spisovatelem Rudyardem Kiplingem a jeho dílem Kniha džunglí, se rozhodla spojit módu s optimistickým poselstvím a navázala spolupráci s jednou z nejuznávanějších značek na světě, společností Coca-Cola. V současných nejistých dobách tak vsadil na sílu soudržnosti, která ve světě stále dokáže dosáhnout velkých změn.

Kipling uznává zodpovědnost za dopad svých produktů na planetu, a proto se snaží životnímu prostředí co nejvíce ulevit. Módní doplňky z kolekce Coca-Cola byly promyšleně vytvořeny z recyklovaných PET lahví, díky čemuž nabízí všem milovníkům módy udržitelné, a přesto moderní řešení. Tímto způsobem bylo z odpadu ušetřeno na 272 129 PET lahví! Jen tak mimochodem, věděli jste, že Kipling má spokojené zákazníky ve více než 80 zemích světa?

Spolupráce přináší slavnou Coca-Colu skrze klasické bestsellery, které jste už u Kiplingu jistě zaznamenali. Tentokrát si je budete moci užívat v barevném ladění legendární značky, s 5 základními barvami, jimž samozřejmě vévodí červená a bílá. Nechybí ani klasické logo Coca-Cola, jež zdobí jak ikonickou tašku Art Medium, jejíž zipové úchytky jsou inspirovány poutky hliníkových plechovek, ale i stylový model Art Mini nebo crossbody kabelku Creativity.

Kolekce Kipling Coca-Cola bude v e-shopu značky k odstání již od února 2021.

Pro více informací stačí nahlédnout na webové stránky, kde se dozvíte další cenné informace: www.kipling.cz

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama