reklama

Kolekce AW 2017 Kateřiny Geislerové podtrhuje klasickou krejčovinu a ženskou eleganci

reklama

Kateřina Geislerová patří mezi uznávané návrháře, kteří udávají směr české módní scény a svoje kolekce pravidelně prezentují během pražských fashion weeků. Na zatím poslední březnové edici designérka vyslala na přehlídkové molo kolekci pro letošní podzim/zimu, které nechyběla typická ženskost a elegance, oživená originálními střihy a vrstvením. 

„Kolekci AW 2017 jsem nazvala UPSIDE UP, což ve volném překladu znamená „návrat k normální situaci“. Po předchozí kolekci, která se vezla „Na vlně“, je to pro mě vlastně návrat ke klasickému střihu – typicky ženské siluetě s útlým pasem, ale také k luxusním materiálům jako je vlna, kašmír, kůže a hedvábí. Tyto mimořádně kvalitní materiály podtrhují zdánlivě klasický vzhled, avšak nechybí zde nové nápady, prvky, detaily. S touto kolekcí současně dodržuji to, co na své práci nejvíce miluji, a to precizní krejčovinu a kvalitní střih,“ říká Kateřina Geislerová.

Nepřehlédnutelným prvkem kolekce, kterou divákům předvedla mezi jinými návrhářčina múza Simona Krainová či herečka Jana Plodková a modelka Aneta Vignerová, jsou klobouky české značky Tonak. S tou Kateřina Geislerová spojila své síly a vytvořila limitovanou sérii vlastních návrhů klobouků. „Základní silueta kolekce je zahalená, potřebovala jsem tudíž i pokrývky hlavy. Přání spolupráce s českou firmou s dlouholetou tradicí se mi splnilo díky společnosti Tonak. Nesmírně se mi líbí jejich pojetí  klasiky a dnes již tak těžko dosažitelná kvalita zpracování a materiálů. Tonak má za sebou více než dvousetletou zkušenost s výrobou klobouků, nicméně zůstává velmi moderní co se forem a barev týče,“ vysvětluje návrhářka svoji spolupráci s Tonakem a doplňuje: „Při tvorbě jsem se držela „klasického“ vzhledu klobouků a snažila jsem se jim přidat svůj rukopis, takový můj poslední dotek. Doslova jsem si hrála s možnostmi, které materiál a forma nabízely.“

Barevně při tvorbě návrhářka sáhla po výrazných tónech vínové, červené, oranžové a žluté; neopomněla však ani světlé odstíny bílé a šedé, či oblíbenou tmavě modrou a černou. Modely z hřejivého úpletu, který hraje prim nejenom na svetrech, ale také šatech a kalhotách, doplňují skvěle střižené kalhotové kostýmy a kabáty. Na základě opakující se poptávky ze strany mužů pak Kateřina vůbec poprvé kolekci obohatila o dvě pánské siluety, nesoucí se ve stejném duchu zdánlivé klasiky.

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama