reklama

Louis Vuitton představuje nového průvodce

reklama

Nová města, nové rubriky, nový formát – edice cestovních průvodců Louis Vuitton City Guide prochází proměnou, z níž se vynořuje svěží a omládlá. Louis Vuitton neponechává nic náhodě – patnácté výročí si žádá něco skutečně mimořádného; City Guide musí zůstat i nadále o několik kroků před konkurencí.

Již od roku 1998 se Louis Vuitton dělí o svoji neukojitelnou vášeň pro objevování nových měst prostřednictvím edice City Guide. Tyto cestovní průvodce, jejichž každoroční vydání netrpělivě očekávají všichni, kdo rádi cestují stylově, zachycují skutečnou atmosféru a ducha měst, o nichž pojednávají, a návdavkem prozradí i pečlivě sestavený výběr těch nejlepších adres. I letos se edice vydává na cestu za objevováním těch nejzajímavějších měst světa na všech obydlených kontinentech: Kapské město (Cape Town), Hongkong (Hong Kong), Londýn (London), Los Angeles, Mexico City, Miami, Moskva (Moscow), New York, Paříž (Paris), Peking (Beijing), São Paulo, Soul (Seoul), Sydney, Tokio (Tokyo) a Benátky (Venice).

Mnoho novinek

Ke svým patnáctinám edice dostává také novou podobu – nové rubriky, nové pohledy, nové autory i nové grafické zpracování. Publikace vypadají živěji a uceleněji; čtenáři v nich snadno najdou vše, co potřebují. Nyní jako samostatné svazky s krásnými ilustracemi a exkluzivními fotografiemi se cestovní průvodce Louis Vuitton City Guide nenechají svazovat ani geografickými hranicemi. Čtenáři s nimi mohou navštívit nové a fascinující destinace nebo se radostně vrátit do svých oblíbených měst. Potěší je určitě také vyvážený výběr doporučených adres – od tradičních po neobvyklé, od klasických po avantgardní. I toto stojí za celosvětovým úspěchem edice. Průvodce City Guide milují město, mají cit pro jeho tep a nabízejí netradiční a svěží pohled na jeho módu, design, moderní umění, jídlo a kulturu – umí najít jeho nejzajímavější poklady. A to všechno originálním a osobitým stylem široké škály autorů z řad novinářů a spisovatelů z různých zemí a oblastí. Právě proto, že se jedná o subjektivní pohledy nezaujatých přispěvatelů, nabízejí cestovní průvodce spíše než ‚stará známá‘, místa, která čekají na objevení, a osobní tipy, ať již se jedná o exkluzivní hotely, obchody s místní ručně vyráběnou čokoládou, sousedská bistra, luxusní butiky, taneční kluby i málo známá muzea. Hlavním ohledem není cena, ale kvalita – ta předurčuje výběr. Trendy, doporučení, která jinde nenajdete, nejaktuálnější informace a osobité a velmi osobní podání – to vše je určeno nejen lidem, kteří cestují pro potěšení a mají dost času vše prohlédnout a objevovat, ale také vytíženým lidem, kteří cestují pracovně, a dokonce i místním obyvatelům.

  • Cena kompletni edice Special box: 11 000 Kč
  • Cena jednotlivých mest: 730 Kč

 

 

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama