reklama

Louis Vuitton představuje novou reklamní kampaň s Matthiasem Schoenaertsem

reklama

Ve stejném duchu jako kolekce inspirovaná tématem Americana se nese také nová reklamní kampaň Louis Vuitton pro sezonu jaro/léto 2014. Jejím hrdinou je ‚stylový cestovatel‘ po širých pláních amerického jihozápadu. Cestovatele v reklamní kampani ztvárnil belgický herec Matthias Schoenaerts, který symbolu muže značky Louis Vuitton propůjčil svůj výrazný pohled a moderní mužnost.

S cestovatelskou brašnou na zádech zadumaně sleduje horizont krajiny, která připomíná Ameriku – takovou, v níž se potkává minulost s přítomností a budoucností. Je to muž neustále v pohybu, jehož charisma je takové, že vyplní i tyto rozlehlé planiny. Fotografie byly pořízeny v Page ve státě Arizona, na břehu přehrady Glen Canyon, kde je k vidění přenádherná příroda svádějící k eskapismu; fotografem byl Mikael Janssson. Mathias Schoenaerts předvádí tašky Sirius a Cabas East/West z kolekce pro sezonu jaro/léto 2014, kterou navrhl Kim Jones.  Kim Jones se nechal inspirovat mýty a příběhy historické Ameriky – vizemi nabitými autentičností, které zkombinoval s tradičním know-how dílen značky Louis Vuitton. Matthias Schoenaerts, který se veřejnosti představil poprvé v roce 2011 ve snímku Bullhead, vystudoval Královskou konzervatoř v Antverpách a nejprve si vybudoval úspěšnou kariéru ve své rodné zemi. Jacques Audiard si ho vybral do role partnera Marion Cotillard ve filmu Rust and Bone (2012); za tuto roli získal Césara pro nejslibnějšího mužského herce roku 2013. Jeho magnetické charisma lze nyní spatřit i na mezinárodní scéně: v roce 2014 se Matthias představí ve filmu Suite Francaise režiséra Saula Dibba, společně s Michelle Williams, a v hilum Far From The Madding Crowd režiséra Tomase Winterberga, kde bude jeho partnerkou Carey Mulligan.

 

 

 

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama