reklama

Pomáhej krásou. Kosmetika se srdíčkem podpoří ženskou krásu a pomůže handicapovaným dětem i jejich rodičům

reklama

Pomáhej krásou. To je heslo nového charitativního projektu české kosmetické společnosti Dermacol, který koncem srpna startuje ve spolupráci s Nadačním fondem Be Charity spisovatelky Báry Nesvadbové. Každý, kdo koupí výrobek značky Dermacol označený růžovým srdíčkem s nápisem Pomáhej krásou, tak může až padesáti korunami z jednoho prodaného kusu přispět na projekty pro postižené děti a jejich rodiče. Ve značkových obchodech a na webu Dermacol bude kosmetika se samolepkou ve tvaru srdce v prodeji už na konci prázdnin, začátkem září se objeví v drogistických řetězcích. Tváří dobročinné kampaně, jejíž součástí je i uvedení nového parfému Iluze, je vedle Báry Nesvadbové herečka Jitka Asterová se svou dcerou Annou Linhartovou.

„Vždycky jsme skrze kosmetiku chtěli ženám přinášet nejen krásu, ale také spokojenost a šťastnější život. Nákupem výrobku se srdíčkem proto uděláte radost nejen sobě, ale i druhým. Jsme úspěšná firma – jednička na našem trhu dekorativní kosmetiky – a proto pomáháme,“ říká Věra Komárová, spolumajitelka rodinné společnosti a ředitelka strategie společnosti Dermacol.  

Spolupráce s Bárou Nesvadbovou a s herečkami Jitkou Asterovou a Annou Linhartovou vznikla podle Věry Komárové přirozeně. „Jitka jako šarmantní maminka a Anička jako její dcera jsou ideálními tvářemi pro širokou skupinu žen, pro něž naši kosmetiku s láskou vyrábíme. A pokud jde o Bářin fond Be Charity, líbí se nám, že je v přímém kontaktu rodinami dětí, kterým vždy pomáhá adresně a sto procenty vybrané částky. Pomozte i vy a nakupte kosmetiku se srdíčkem,“ vyzývá Věra Komárová, podle níž je projekt spojením významných žen, do kterého šly všechny bez nároků na honorář. „Ženy podporují ženy a při tom vždy vzniká pozoruhodná síla a energie,“ dodává Komárová.

Mezi dvanácti výrobky dekorativní kosmetiky označenými samolepkou jsou jak trvalky, tak novinky značky Dermacol určené pro líčení tváře, očí a rtů. K těm patří například paletka rozjasňovačů na tvář, dlouhotrvající krycí Longwear Cover make-up, aktivní podkladová báze pod make-up White magic, zvýrazňující automatická tužka na obočí, ale i nové odstíny populární voděodolné fixy na oční linky či bombastické třpytivé dlouhotrvající lesky Crystal Crush v neodolatelných sedmi odstínech a nová objemová a pečující řasenka Mega lash v obalu s růžovo-zlatou metalizací. 

Bára Nesvadbová, zakladatelka Be Charity, k tomu říká: “Jsem tolik vděčná, že všichni účastníci focení, jak herečky, tak fotografka, vizážisté, se vzdali honoráře v prospěch nemocných dětí. Spolupráce s Věrou je pro mne zázračná. Děkuju jí za její čistou důvěru a lásku, se kterou chce pomáhat. Na jejím životním příkladu je absolutně vidět, kolik zvládne chytrá a hodná žena. Prostě slovo hodná je obrovský kompliment.” 

Parfém s vůní lásky a dobra

„Pro nadaci Be Charity jsme vytvořili i speciální parfém Iluze, ve kterém se mísí jasmín a sladká krémová vanilka. Pro mě je ten parfém jako ztělesnění Báry. Bára Nesvadbová bude parfém prodávat spolu se svou stejnojmennou knížkou. V každém balíčku bude navíc informace, na jaký konkrétní projekt jeho koupí lidé přispěli. Parfém Iluzebyl v prodeji také přes tradiční Be Charity bazárek, který se letos konal už 24. srpna,“ dodává Komárová, kterou potěšilo, že Bára Nesvadbová s fondem Be Charity šli do projektu z vlastní vůle a z přesvědčení, protože se jim Dermacol a jeho produkty líbí.

Ženy hezčí a svět štědřejší

Pomoc potřebným považují v Dermacol za samozřejmou. „Jsme rodinná firma a naše motto „S láskou ke kráse měníme svět“ pro nás neznamená jenom vnější krásu, ale i tu vnitřní. Cítíme se být moderní, společensky odpovědnou společností a k té patří i spolupráce s lidmi, kteří dobročinnosti věnují svou energii, talent a své dobré srdce,“ je přesvědčena Věra Komárová.

Ta jako úspěšná manažerka i matka tří dcer propojila Dermacol už s řadou charitativních aktivit a inspirativních žen. Nejznámější značka tuzemské kosmetiky tak podporuje například nadaci Happy Hearts Petry Němcové, které poskytuje peníze na stavbu škol v zemích zasažených přírodními katastrofami, pomáhá Nadačnímu fondu Zdeňky Žádníkové Volencové, s nímž barevně zkrášlují zdi českých a slovenských nemocnic, a nyní prohlubuje spolupráci i Nadačním fondem Be Charity.

Víte, že…?

kosmetika Dermacol podporuje i umění a vnáší barvy a radost do českých divadel? „S láskou ke kráse měníme svět – a krása na scénu patří,“ říká Věra Komárová, úspěšná ředitelka strategie a vývoje, která po boku manžela Vladimíra, od roku 2003 nového majitele značky, pomohla vrátit známou českou značku Dermacol opět na výsluní. Rodinná společnost tak již řadu let zásobuje svoji dekorativní a pěstící kosmetikou všechny scény Národního divadla v Praze, Švandovo divadlo, Divadlo v Dlouhé či Hudební divadlo Karlín. Všude tam poskytuje Dermacol kompletní kosmetické zázemí pro slavné herce, tanečníky a zpěváky.

Dermacol ročně podporuje dalších asi 50 neziskových organizací: dlouhodobě se zapojuje do podpory Klokánků a centra Locika, které pomáhá dětem ohroženým domácím násilím, ale i dalších organizací podporujících děti, studenty, seniory, nemocné či postižené. Je také partnerem veřejných kulturních akcí pořádaných v ČR a na Slovensku – koncertů, konferencí anebo plesů.

Dermacol je synonymem nejen pro dokonalý make-up a už více než půl století pečuje o krásu žen? Díky manželům Věře a Vladimírovi Komárovým, kteří tuto českou společnost vedou už 18 let, patří dnes Dermacol mezi světovou kosmetickou elitu a vyváží do více než 70 států po celém světě. 

Be Charity je nadační fond, který sdružuje dobrovolníky. Handicapovaným a nemocným za dobu své existence rozdělil už přes dvacet milionů korun. Za cíl má absolutní transparentnost, osobní seznámení s každým případem a stoprocentní rozdělení získaných prostředků.

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama