reklama

Sofia Coppola exkluzivně: Tohle je má nová Vuittonka!

reklama

Sofia Coppola navrhla již v roce 2009 pro značku Louis Vuitton kabelku, která nese její jméno – je to praktický, nevtíravě elegantní doplněk, který má všechno, co Sofia od kabelky kdy chtěla. Letošní sezonu se chystá na trh zatím nejmenší verze modelu SC Bag, která nese označení BB.

SC Bag se objeví ve všech výlohách obchodního domu Bon Marché – jednoho z nejoblíbenějších Sofie Coppoly v Paříži. Je to vůbec poprvé, kdy se tento kultovní francouzský obchodní dům rozhodl vyčlenit všechny své výkladní skříně projektu značky Louis Vuitton. Filmařka při tvorbě výloh využila svého ‚filmového oka‘ – výlohy jsou v barevné paletě letošních sezonních odstínů SC Bag. Sofia chtěla navodit atmosféru, která je živá, radostná, světlá a holčičí – těšit se tedy můžeme na svítivě růžovou barvu, srdíčka, kytičky a koloušky. Tento veselý cirkus zaplaví výlohy Le Bon Marché v podobě lesklých balonových srdíček přinášejících radost, bohaté úrody lesklých, šťavnatých třešní, neonových srdíček a velkých květů pivoněk, jež jsou nejoblíbenější květinou Sofie. Jejich vrstvy sytě růžových lístků se krásně vyjímají na střízlivějším pozadí vzoru Louis Vuitton Monogram.

Vsadila na kolouška

Mezi obrovskými srdíčky, třešněmi a květy hravě poskakuje koloušek nesoucí jasně barevnou kabelku SC Bag. „Chtěla jsem, aby výlohy obsahovaly všechno, co mám ráda,“ vysvětluje Sofia. ‚Kabelka je jako dárek, který jsem si dala sama sobě – něco, čím vyjádříte svoji ženskou stránku. Věci, které se mi líbí a hodí se do cílové atmosféry jsou neon a srdíčka. Také jsem měla fotku kolouška, která se mi strašně líbila. Šlo mi o to, aby výlohy vyjadřovali moji osobnost, aby dávaly něco z mého života a aby se líbili ostatním ženám.“ Sofia dále chtěla, aby srdíčka, balony a třešně byly co největší – aby měly pohádkový rozměr a zdůrazňovaly mládí a nevinnost kolouška, který mezi nimi pobíhá. Jejich měřítko také umocňuje praktickou kompaktnost nového modelu SC Bag BB. Výlohy vytvořené Sofií Coppolou pro Louis Vuitton budou ke shlédnutí v obchodním domě Le Bon Marché do 26. října 2013. Kromě všech nových barevných variant bude v prodeji exkluzivně v Bon Marché model v tmavě kobaltové barvě se sytě růžovým lemováním.

 

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama