reklama

Svátek zamilovaných slaví dva z pěti Čechů. Čtvrtina z nich za dárky utratí až 3,5 tisíce korun

reklama

Svátek všech zamilovaných zná téměř 98 procent Čechů. Slaví ho kolem 40 procent z nich. Češi svým partnerům nejčastěji dopřejí večeři, čokoládu nebo květinu. Stále oblíbenějším dárkem k Valentýnu jsou poukazy na romantické pobyty.

Češi za dárky pro své partnery podle průzkumu agentury STEM/MARK plánují nejčastěji utratit do 400 korun (37 procent). Přes 25 procent dotázaných ale plánuje být štědřejší a dárek pro partnera pořídit do 3,5 tisíce korun. Stále častěji utrácejí Češi za romantické pobyty. „Zhruba 70 procent našich zákazníků preferuje v tomto období pobyty na dvě noci v hodnotě kolem 2,5 tisíce korun. 90 procent zákazníků kupuje dárkový poukaz na konkrétní pobyt. Při nákupu kladou lidé větší důraz na romantickou atmosféru samotného ubytování a destinace, zájem je o menší, útulné wellness hotýlky nebo zámecké hotely,“ uvedl Richard Šipoš z portálu Spa.cz, který se specializuje na prodej lázeňských a relaxačních pobytů.

Češi preferují valentýnské balíčky, které obsahují romantické procedury a speciální služby. Zákazníci převážně vybírají balíčky obsahující párové procedury – například masáže nebo koupele pro dva. Velmi populární jsou hotely s vířivou vanou přímo na pokoji,“ popsal Richard Šipoš. Stejné zkušenosti s požadavky hostů mají i samotní hoteliéři. „Specifickými službami, které při valentýnském pobytu nabízíme, jsou například řezané květiny na pokoji. Oblíbený je společný padesátiminutový masážní rituál a nechybí ani večer lásky obsahující soutěže pro páry, romantickou hudbu a skvělé víno,“ doplnil Tomáš Voráček, ředitel čtyřhvězdičkového hotelu Vega Luhačovice.

Protože Valentýn letos nepřipadá na víkend, bude ho řada lidí slavit před   14. únorem nebo po něm. Termíny kolem Valentýna jsou velmi žádané. V současnosti je prodáno více než 70 procent víkendové kapacity,“ doplnil Tomáš Voráček. Obdobně je na tom většina tuzemských hotelů nabízejících romantické pobyty. „Zamilovaní by tak s rezervací neměli otálet,“ doporučil Richard Šipoš.

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama