90 % českých firem není spokojeno s vybavením zasedačky

Autor: dne 29 března 2019

Podle průzkumu společnosti Audiopro není 9 z 10 českých firem spokojeno se svojí zasedací místností. A to zejména z hlediska technického vybavení a funkčnosti. Nejvíce si dotázané společnosti stěžovaly na složité, nefunkční a nekompatibilní vybavení v meeting roomu. Následkem jsou neefektivní porady a nepříjemné situace při jednáních s klienty či partnery.

A kde se problémy se zasedačkami objevují nejčastěji? „Ne nadarmo se říká, že kovářova kobyla chodí bosa.  Časté problémy s vybavením zasedaček registrujeme u IT firem. Zde ucelené a plně funkční vybavení často chybí. Například kabely potřebné k propojení buď nejsou k nalezení, anebo jich je naopak plný stůl, ale nikdo si není jistý, který je ten správný,“ říká Andrej Hronec, ředitel společnosti Audiopro.

Komplikace a trápení se však nevyhýbají ani zasedacím místnostem obchodních společností či středně velkým či menším firmám nejrůznějšího zaměření. Naopak dobrá řešení se často najdou u velkých nadnárodních korporací, kde se na vybavení nešetří, jeho funkčnost a kompatibilita je pod kontrolou a pro používání systému existuje dobrá koncepce, jejíž udržování má na starosti konkrétní člověk.

A jaké jsou další časté problémy?

V reálných případech se před začátkem prezentace nejprve chvíli snažíte připojit svůj notebook k prezentačnímu systému, perete se s nastavením zobrazení a ve finále zjistíte, že vám nefunguje zvuk. Pokud jste majitelem laptopu značky Apple, pravděpodobnost komplikací se zdárným propojením se zvyšuje. Podobné je to u videokonferencí – lidé se připojí z různých typů zařízení a systémů a místo, aby se soustředili na řešený problém, jejich pozornost zatěžují technické komplikace. Po schůzce lidé ani neví, o čem se vlastně jednalo.

Nechceme problémy

Z průzkumu Audiopro také vyplývá, že se lidé ve firmách často bojí složité a těžko ovladatelné technologie. To si raději nepořídí do zasedací místnosti techniku žádnou. A když je už situace, mezinárodní vedení nebo klienti k něčemu podobnému donutí, přijímají to jako problém a už se předem obávají ještě nenastalých komplikací. Kdo se již alespoň jednou neúspěšně snažil připojit počítač k systému, který jej neustále odmítal, zprovoznit prezentaci před deseti důležitými hosty nebo před plným sálem nemohl ukázat připravený graf či spustit video, ví své.

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit Přihlášení

Napište odpověď