reklama

Kdo koupí Janě Švandové 10 prstenů

reklama

Mít u sebe kousek citu, kousek lásky, kousek blízkého člověka. To je cíl nového projektu WITH U, který byl slavnostně představen v Cloud9 sky bar & lounge hotelu Hilton. Tato ambiciózní značka nabídla hostům jedinečnou možnost seznámit se s výrobou ojedinělé kolekce šperků s otisky prstů, s vlasy, které jsou zalité pryskyřicí, ale také luxusní solitéry s osobním diamantem. A někteří z nich se na tyto klenoty nepřišli jen podívat!

Uvedení nové značky WITH U se účastnilo mnoho osobností českého showbyznysu. A jaká byla jejich první reakce na tuto novinku? Vyzpovídali jsme krásnou herečku Janu Švandovou. Co si myslíte o tomto nápadu spojit šperk s člověkem, který je Vám blízký? „Je to originální nápad, který si určitě najde mnoho zákazníků,“ pochvalovala nápad českých návrhářů a zároveň se netajila ani tím, že by si takový šperk velmi přála.

„Šperk má moderní design, kterému nechybí fantazie. Pokud mi ho někdo daruje, budu ho moc ráda nosit,“ sdělila nám herečka. „Určitě bych si takový šperk nechala na památku vyrobit, ale jeden by mi zdaleka nestačil. Mám velkou rodinu a všechny je miluji stejně. Jak tak počítám, potřebovala bych jich nejméně 10,“ smála se herečka a zároveň dodala. „Je to určitě výzva pro všechny, kteří mě mají rádi.“

Tuto akci si nemohly nechat ujít ani producentka Olga Menzelová se svou dcerou Aničkou a její kamarádkou. Olga je toho názoru, že by ženy měly nosit šperky pořád! „Nedávno jsem viděla fotku maminky našeho přítele. Její jí 90 a šla se koupat do řeky s pravými perlami a diamanty. A to je krásné. Žena má být „oblečena“ do diamantů nebo perel v kterémkoliv věku a při jakékoliv příležitosti,“ svěřila se a zároveň pochvalovala nápad, spojit šperk s člověkem, který je vám blízký. „Vždy ocením originální dárek, který nese osobní stopu jeho dárce.“

Doprovod měla i krásná herečka Tereza Kostková, která na akci přišla se svým synem Toníkem. Právě Tereza si na místě domluvila výrobu prstýnku s otiskem prstu svého syna. A kdo měl z něho větší radost? „Upřímně tento prsten přijde zajímavý především mému synovi. Zřejmě bude mít pocit, že teď budu mít u sebe jeho „vlastní pečeť,“ smála se herečka, která v běžném životě šperky příliš nenosí. „Musím se přiznat, že v běžném životě nosím šperky málokdy. Záleží na oblečení, případně pokud je šperk jako dárek,“ přiznala.  „Když cítím potřebu dozdobit se, tak si zkrátka nějaký vezmu,“ dodala na závěr.

Pár slov nám řekla i modelka Andrea Verešová. Co se šperků týče, sází Andrea spíše na jednoduchost a upřednostňuje šperky, které pro ni mají nějaké citové pouto. „Mám ráda jemné šperky s citovou vazbou nebo symbolikou, jako například snubní prsten, nebo ten, který jsem dostala od svého syna k MDŽ. Ten nosím velice ráda!“

Jedna kolekce značky WITH U představuje i náramky, které jsou vyrobeny z vlasů dodaných zákazníkem. Ať již vlastních, nebo jeho blízké osoby. Ty jsou pak zality pryskyřicí ve vybrané barvě dle vzorníku. Jeden takový si objednala dvojnásobná maminka Andrea Verešová.  „Je to krásný šperk s originálním a nadčasovým designem, který se mi velmi líbí. Myslím, že prsten s vlasy mých dětí bude navždy milá vzpomínka a bude pro mě mít o to větší hodnotu a citovou vazbu,“ svěřila se.

Mezi ženy, které si nechaly prsten navrhnout, patří i herečka Michaela Maurerová, která si přinesla vlásky svých dvojčátek přímo na akci. Největší radost má z toho, že bude mít své děti stále u sebe. „Líbí se mi pocit, že budu mít svoje největší „poklady“ pořád u sebe. Prstýnky moc nenosím, ale tenhle pro mě bude díky „kousku mých dětí“ hodně osobní záležitostí,“ prozradila herečka, která má ke všem svým šperkům určitý vztah. „Všechny šperky, co nosím, pro mě mají nějakou osobní přidanou hodnotu. Buď tím, od koho jsou, nebo kde a za jakých okolností jsem si je pořídila.“

Exkluzivní kolekce šperků je připravena českými návrháři a klenotníky s citem pro detail a nadšením pro koncept této značky. Pouze výrobu osobních diamantů zajišťuje pro WITH U celosvětový lídr v tomto oboru, Heart in Diamond. Ačkoliv vypadají tyto šperky velmi draze, pořídit si je může téměř každý. A potvrzuje to i generální ředitel Robert Fucsik. „Vzhledem k širokému spektru naší nabídky si nejen vybere každý podle svého vkusu, ale i podle finančních možností. V zásadě se pohybujeme v rozmezí od 1200,-, pak už záleží na náročnosti klientů.“

Z každého prodaného šperku jde pak část peněz na organizaci Dětské krizové centrum, se kterou firma úzce spolupracuje. Přispějete tak na dobrou věc a zároveň si můžete být jisti, že se na celém světě nenajde nikdo, kdo by mohl mít stejný šperk jako Vy!

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama