reklama

Krásy středních Čech se objeví na sociálních sítích světových influencerů

reklama

Zpopularizovat střední Čechy ve světě. Tohoto úkolu se zhostily hned čtyři celosvětové hvězdy Instagramu, které si ve dnech 12. až 16. října užívaly krás Středočeského kraje. Celebrity digitálního obsahu s globálním mediálním zásahem Christina Tan, Kenan Hurdeniz a dvojice blogerů Bobo and Chichise se vydali prožít šlechtické ubytování a užili si outdoorové aktivity v Brdech. Jejich zážitky včetně fotografií se objeví na blogu, Facebooku, Instagramu, Pinterestu, Youtube nebo Twitteru.

Střední Čechy jsou čerstvou vycházející destinací a pro vybudování mezinárodní pozice na trhu je influencer marketing nejpřirozenější cestou, jak se dostat do podvědomí relevantních potenciálních hostů a vyvolat v nich touhu destinaci navštívit. Kampaň prostřednictvím influencerů navíc umožňuje velmi přesné cílení. Influencer je sledován komunitou  stovek tisíc lidí z konkrétní země a s konkrétními cestovními návyky. “Komunita sledujících je k influencerům velmi loajální. Influencer je pro ně uznávaná autorita a hrdina. Komunita lidí, která influencery sleduje, tak činí nákupní rozhodnutí na základě názorů svých „hrdinů“,” říká Jakub Kulhánek, projektový manažer Středočeské centrály cestovního ruchu.

Influenceři, oslovující především bonitní klientelu tzv. „luxury travelers“, Christina Tan a Kenan Hurdeniz si během pěti dnů ve Středočeském kraji dopřávali luxusní šlechtické ubytování na zámcích. V bývalém venkovském sídle šlechtické rodiny Thurn-Taxisů v Chateau Mcely zažili prvotřídní servis pětihvězdičkového hotelu, wellness služby, výběrovou gastronomii nebo jízdu kočárem v zámeckém areálu. Zámecké barokní prostředí si užili také na zámku Liblice. Během programu navštívili zámek Mnichovo Hradiště a prozkoumali skalní pevnost Drábské světničky. O své zážitky se podělí se statisíci fanoušky, kteří je na sociálních sítích sledují.

Světově známé blogerské duo Bobo a Chichi se vydalo prozkoumat kraj aktivnější formou. Svým fanouškům, nejen z cílové skupiny Millenials, tak mohou představit střední Čechy jako místo, kde se nikdy nebudou nudit. Sami si užili cykloprojížďky bývalým vojenským prostorem v Brdech, poznávali středočeský hrad Český Šternberk a zámek Konopiště nebo si prohlédli Huť František. Ke každému výletu patří také dobré jídlo a tak Bobo a Chichi ochutnávali české speciality v pivovaru Podlesí.

„Trip po středních Čechách si světové jedničky sociálních sítí opravdu užily. Všichni byli nadšeni jak samotným programem plným pestrých aktivit, tak nabídkou zámeckých hotelů. Věříme, že díky poutavému vizuálnímu vyprávění příběhů vyšlou do světa, že střední Čechy jsou místem, které stojí za to navštívit. Budeme rádi, pokud pro Středočeský kraj nadchnou své fanoušky a rádi je u nás přivítáme,“ dodává Jakub Kulhánek.

Středočeský kraj navštívili:

Luxury královna Christina Tana aka @sassychris patří mezi světové TOP stars Instagramu a svůj obsah pravidelně publikuje v prestižních globálních médiích jako Forbes travel guide, Online magazínu Travel and leisure (jehož je i ambasadorkou) a také na nejvlivnější instagramové platformě na světě zaměřené na destinační marketing – @beautifuldestinations, kterou na Instagramu sleduje více než 11 milionů uživatelů.

Kenan Hurdeniz aka @oldkyrenian je jeden z průkopníků Travel marketingu na Instagramu. Kenan je velmi uznávaný mezinárodní fotograf s několika prestižními oceněními – např. EFIAP. Je také zakladatel a majitel velmi vlivných instagramových profilů zaměřených na destinační marketing – @awesomeglobe, který sleduje 1,3 milionu lidí a @awesome.earth, který má 3,4 milionu fanoušků. Na těchto profilech shromažďuje výjimečné fotografie ze svých cest a ukazuje je celému světu.

Blogerské duo Bobo and Chichi vyniká zejména kvalitou a jedinečností svého obsahu. Jsou to TOP masteři digitálního story tellingu a hyperlapse specialisti. Zaměřují se na poutavé vizuální vyprávění příběhů, které následně ukazují svému publiku hned na několika sociálních sítích – blogu, Facebooku, Instagramu Twitteru, Youtubu a Pinterestu.

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama