reklama

Limitovaná edice Maison Kitsuné a Eastpak. Nedbalá elegance a smysl pro detail

reklama

Maison Kitsuné a Eastpak spojili své kreativní síly v nové exkluzivní a limitované edici. Maison Kitsuné proměnil design pěti produktů značky Eastpak, jejichž výsledkem je společná kolekce, která je elegantní i sportovní zároveň. Nabízí neopakovatelnou atmosféru díky chytrému motivu, tzv. Camo Fox.

Jde o spojení vzoru camo, který vystihuje kořeny značky Eastpak pro americkou armádu, a motivu lišky, která zase představuje symbol značky Maison Kitsuné. Výrazným rysem kolekce jsou také červeno bílé lemy na švech a rukojetích s logem Maison Kitsuné a světlé nášivky s logem Eastpak.

Masion Kitsuné Paris je značka, která vznikla v Paříži v roce 2002 a představuje spojení dvou ku ltur, francouzského hudebního producenta Gildase Loaëca a japonského začínajícího architekta Masaya Kurokiho. Společný název Masion Kitsuné vymysleli v Japonsku, je propojením společného zájmu o francouzskou a japonskou hudbu a módu. Slovo „maison“ znamená francouzsky „dům“ a slovo „kitsuné“ je japonské slovo pro „lišku“, která je symbolem univerzálnosti.

K limitované edici vznikla také kolekce image fotografií, na které novou řadu tašek a batohů představuje muž se svým Porsche 911 Carrera 2.8 RSR z roku 1973, kterých je na světě jen několik. Společná kompozice tak dokonale vystihuje vzhled moderní nedbalé elegance nové kolekce.

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama