reklama

Středočeská centrála cestovního ruchu uspořádala svůj první press trip na téma „šlechtické ubytování“

reklama

Několikadenní press trip, který uspořádala SCCR pro vybrané zahraniční novináře, se uskutečnil v termínu 21. – 24. března ve spolupráci se zahraničním zastoupením CzechTourism, Prague City Tourism a Českými aeroliniemi.

Press tripu se zúčastnilo celkem 8 novinářů, kteří přijeli do Středočeského kraje z Německa, Ruska, Itálie, Dánska a Irska. Novináři navštívili řadu zajímavých míst a měli tak možnost seznámit se s pestrou nabídkou luxusního ubytování, které kraj nabízí.

První den novináři zahájili návštěvou zámku Štiřín. Následovala prohlídka zámku Jemniště včetně jeho ubytovacích kapacit a ochutnávky skvělé gastronomie. Poté se seznámili s procesem výroby skla v Huti František v Sázavě, kde si také sami vyzkoušeli různé sklářské techniky. Ze sklárny se novináři přesunuli do Kutné Hory. Navštívili zdejší turistické pamětihodnosti – chrám sv. Barbory a Vlašský dvůr s královskou mincovnou, kde si vyrobili vlastní stříbrné mince. První den zakončili společnou večeří na zámku Kotěra a nocí strávenou v luxusních pokojích tohoto zámeckého hotelu.

Druhý den se novináři vydali poznat jako první město Kolín s jeho cennými židovskými památkami. Následoval mcelský zámek, kde se novináři kromě prohlídky a společného oběda ve vyhlášené restauraci Piano Nobile, zúčastnili kurzu míchání přírodní kosmetiky. Den zakončili návštěvou zámku Loučeň a přenocováním na zámku Liblice.

Poslední den se novináři přesunuli z Liblic na krátkou prohlídku Prahy.

„Press trip pro zahraniční novináře byl z našeho pohledu velmi úspěšný. Novináři byli nadšeni jak samotným programem, tak bohatou nabídkou zámeckých hotelů středních Čech“, uvedla projektová manažerka SCCR Zuzana Janetzká, která novináře na jejich cestě doprovázela.

„Z kladných reakcí účastníků lze očekávat kvalitní výstupy, které budou inspirovat zahraniční klientelu k návštěvě Středočeského kraje“, doplnila na závěr Janetzká.

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama