reklama

Volnost, rovnost, gastronomie – v hlavních rolích Václav Kopta, Simona Vrbická, Miroslav Táborský… a francouzská gastronomie

reklama

Proč Francouzi netloustnou, když je pro ně jídlo jediným skutečným náboženstvím? Zajímá-li vás odpověď na tuto otázku, nenechte si ujít nové představení Divadla Viola Volnost, rovnost, gastronomie. Mimo jiné se také dozvíte, proč jsou michelinské hvězdy snem každého šéfkuchaře a proč při jejich ztrátě málem uvažují o sebevraždě.

Premiéra rozkošného vyprávění nejen o francouzské kuchyni, jehož autorem je známý anglický humorista Peter Mayle, je na programu 25. září v 20:00. V režii Lídy Engelové hrají Václav Kopta, Simona Vrbická a Miroslav Táborský.  Volnost, rovnost, gastronomie je volným pokračováním Tří gentlemanů, inscenace, která se zabývá starou dobrou Anglií. Tentokrát se ve Viole zaměří na Francii – prostřednictvím textů jednoho z nejčtenějších anglických spisovatelů Petera Mayleho, jehož knihy už potěšily a rozveselily nespočet čtenářů.  K bestsellerům patří především jeho Rok v Provenci nebo Dobrý ročník (v roce 2006 jej zfilmoval režisér Ridley Scott).

S novou divadelní sezonou se na jeviště Violy v obnovené premiéře 19. září ve 20:00 vrací také dramatizace méně známých humoresek a jedné známé aktovky A. P. Čechova Komu teče do bot. „Inscenace Komu teče do bot je o lásce, smolařích, ale také v ní tančíme. Taťjána Medvecká, Lilian Malkina, Jaromír Meduna a Lukáš Jurek se nechali inspirovat Čajkovského Labutím jezerem a v lednu loňského roku odvážně vstoupili do Tance Malých labutí a Pas de deux. Název Když teče do bot se nám ale stal osudným – Lukáš Jurek se ne vlastní vinou stal obětí autonehody a nám doslova nateklo do bot. Po celý rok jsme tedy hráli koláž složenou z Čechovových povídek, ve kterých Lukáš Jurek není. Od září 2017 však už Když teče do bot uvádíme v plné sestavě. Na obnovenou premiéru i další reprízy tohoto ojedinělého, činoherně-baletního večera jste srdečně zváni,“ vzkazuje ředitel Divadla Viola Robert Tamchyna.

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama