reklama

Z Marty a Petra Jandových jsou prodavači!

reklama

Marta Jandová se svým tátou k sobě mají velmi blízko. Denně si volají, neustále se navštěvují a kromě toho spolu i často pracují. V letošním roce je také hodně sblížilo společné podnikání. Pokud Marta nehraje v divadle, nekoncertuje a malá Maruška zrovna spí, věnuje se Marta s tátou společnému businessu, v jehož rámci se dokonce postavili ke stánku a prodávali australskou kosmetiku Only PapaYa.

Všechno to začalo tak, že se začátkem letošního roku Petr Janda vydal za svým kamarádem do Austrálie, kterou má tolik rád. Poprvé tam ochutnal papáju, poprvé viděl, jak vypadá a také poznal, jak úžasné účinky mají produkty z ní. V tu chvíli se rozhodl, že začne do Čech kosmetické výrobky z papáje dovážet. Oslovil svou dceru Martu, která byla v té době také u protinožců, a ta se s radostí stala nejen partnerem, ale i tváří této značky. „S Martou máme skvělý rodičovský i hudební vztah a poslední dobou si i hodně povídáme o podnikání s papájou, říká Petr Janda a pokračuje: „máme spoustu společných témat a i kvůli tomu se vídáme alespoň jednou týdně. Jednou u mě, jednou u Marty. Naposledy jsme byli u Marty na husičce,“ mlaská si blahem. „Marta je báječná dcera, kuchařka i máma. Skvěle si rozumíme celý život,“ říká hrdě Petr Janda.

Hecovali se!

Být tváří kosmetické značky pro Martu ale znamená také spoustu povinností. Jednu z nich právě splnila v obchodním centru v Praze. Nejen že tu s tátou uspořádali autogramiádu pro své fanoušky, ale ujali se i role prodavačů. Byli i tací zákazníci, kteří si kosmetické produkty nechaly podepsat. Díky svému šarmu a znalostem přesvědčovali překvapené návštěvníky, že nabízejí jen to nejlepší. Nezůstali jen u řečí a nadšeným návštěvníkům obchodního centra nechali zkusit na vlastní kůži krémy a séra na ekzémy, lupénku, nebo na suchou pleť. Rivalita mezi Martou a jejím tátou vzrůstala každým okamžikem, protože každý z nich se snažil prodat co nejvíce kusů této prvotřídní kosmetiky, nebo s ní alespoň seznámit co možná nejvíce pokukujících kolemjdoucích. Nebylo to zase tak těžké, protože všudypřítomní návštěvníci obchodního centra se chtěli neustále s Petrem a Martou fotit. Vysvětlit jim hlavní důvody jedinečnosti produktů bylo pak mnohem snazší. V propukající vánoční atmosféře, která nás již brzy úplně pohltí, ještě v závěru dne rozsvítili vánoční stromeček a odjeli spolu koncertovat.

 

 

 

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama