reklama

Zamilovaná Miss Nováčková konečně ukázala přítele

reklama

Z tváře jí nemizí úsměv, zkoušky ve škole si odškrtává jak na běžícím pásu a díky dokonalým mírám si nemůže stěžovat ani na nedostatek modelingových zakázek. Pokud by tvůrci reklamy na štěstí hledali, koho do ní obsadit, byla by Jitka Nováčková ideální kandidátkou. Česká Miss 2011 totiž štěstím doslova září. A může za to láska!

Jednadvacetiletá blondýnka je už téměř rok zamilovaná do pohledného studenta architektury Marka, se kterým poprvé vyrazila do společnosti. A o tom, že jsou její city opětované, nebylo pochyb. Konec tajností, po boku Jitky Nováčkové je oficiálně nový muž! Česká Miss 2011 se s ním poprvé ukázala na exkluzivní pre-order party americké módní značky Affliction, kterou si oblíbily i oscarová herečka Sandra Bullock, módní ikona Blake Lively nebo zpěvačka Avril Lavigne. Nejde přitom o žádný nezávazný románek, ale téměř roční známost. „Potkali jsme se loni na plese v Českých Budějovicích, tam přeskočila jiskra a bylo to jasné,“ shoduje se zamilovaný pár, který poslední měsíce trávil psaním zápočtových prací a čtením skript a společenským událostem se vyhýbal. „Ve středu jsem měla poslední zkoušku, zimní semestr je tak úspěšně za námi, proto jsme se rozhodili udělat si radost a vyrazili obhlídnout novou kolekci. Marek neprotestoval, nakupování ho baví, a i kdyby ne, od začátku věděl, co ho čeká,“ směje se vítězka jediné národní soutěže krásy a naráží přitom na skutečnost, že její přítel v ní už při prvním setkání poznal Českou Miss. A protože affliction znamená v českém překladu utrpení, přišla řeč také na to, co je nová dvojice českého šoubyznysu ochotna jeden druhému trpět. A zatímco krásná blondýnka popsala svůj protějšek jako pana Božského, hnědovlasý sympaťák se pěkně rozpovídal: „Nemám rád, když se Jitka rozčiluje. I když na to nevypadá, je cholerička a občas ji dokáže vyvést z míry úplná maličkost. Uklidnit ji, mi pak dává pořádně zabrat,“ vypráví pobaveně Marek, kterého těší, že v podstatných věcech se shodnou a k hádkám tak není důvod.

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama