reklama

Znovuotevření značkového obchodu v Celetné

reklama

Když se tradice potká s řemeslným uměním – právě taková je jedinečná kvalita značky Swarovski, která dokáže z obyčejného udělat neobyčejné. Tradice značky má kořeny v České republice. V naší zemi totiž vznikly první křišťálové šperky a nyní, o 120 let později, se Swarovski prodává již na 27 místech a jejich počet stále roste.

Po rozsáhlé rekonstrukci značkový obchod Swarovski na adrese Celetná 7 otevírá své dveře znovu veřejnosti a zve všechny, aby se přišli potěšit třpytivými, elegantními, ale zároveň cenově dostupnými šperky v novém prostředí, které však zůstalo věrné charakteristickému designovému stylu. Jsme hrdí na to, že značkový obchod Swarovski v pražské Celetné ulici patří mezi naše největší na světě, a je stále jednou z našich největších inspirací.

„Máme obchody ve všech světových metropolích módy, na těch nejprestižnějších adresách, například na Champs Elysées v Paříži, Ginza v Tokiu nebo na 5. avenue v New Yorku,“ uvedl viceprezident společnosti Swarovski pro oblast CEEMEA (střední a východní Evropa, Střední východ a Afrika). „Jsme velmi rádi, že jsme mohli náš vlajkový obchod v Praze rozšířit o nové a revoluční interiérové prvky – například křišťálové panely z více než 600 000 blyštivých křišťálů, které vznikly speciálně na zakázku pro náš největší značkový obchod v Praze. Ale nebudu zde pracně vysvětlovat, v čem je náš nový design obchodu jedinečný  a skvělý – nejlepší bude, když se přijdete sami podívat!“

„Nová podoba našeho značkového obchodu v Celetné je velká investice – naším cílem bylo nabídnout zákazníkům něco skutečně mimořádného a demonstrovat pevné pouto, které rodina Swarovski má k českým zemím,“ uvedl Thomas Eccli, obchodní ředitel pro oblast CEE/A (střední a východní Evropa). „Pro značku Swarovski pracuji již více než deset let a mám tedy štěstí, že jsem mohl vidět, jak se český trh postupně rozvíjí. Obchod v Celetné se stal jedním z nejzářivějších drahokamů v koruně Swarovski. Naše investice do rekonstrukce je i takové poděkování našim věrným zákazníkům, protože bez jejich trvalé přízně bychom nebyli tam, kde jsme.“ 

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama