reklama

Příběh ženské hrdinky tak, jak ji vidí značka Louis Vuitton

reklama

Louis Vuitton Series 4, reklamní kampaň na kolekci jaro-léto 2016 pokračuje ve vizuálním dialogu několika umělců a uměleckých stylů, který zahájila kampaň s názvem series 1.

Jednotlivé snímky opět tvoří triptych; každá část navazuje na ty další a doplňuje je – výsledkem je příběh ženské hrdinky, která svojí osobností inspirovala Nicolase Ghesquièra. Autory této nejnovější série jsou  Juergen Teller, Bruce Weber a Square Enix, japonský tvůrce videoher a komiksů manga. Každý z nich zde nabízí svůj pohled na múzy nové éry.

Hrdinka objektivem Juergena Tellera

Na pozadí čisté modré oblohy nad floridským Miami Juergen Teller zachytil siluety, které vypadají, jakoby se vznášely. Světlo se od nich odráží, jako kdyby měly kolem sebe silové pole, což je činí ještě charismatičtějšími. Mezi nimi je i Doona Bae, nová hrdinka značky Louis Vuitton. „Korejskou herečku Doonu Bae jsem objevil ve sci-fi filmu The Host. Zaujal mě její charakter a tajuplná krása. Všechny filmové postavy, které ztvárnila, jsou něčím zvláštní – například šampionka v lukostřelbě a skvělá boxerka (ve sci-fi televizním seriálu Sense8) nebo hrála také nafukovací pannu (ve filmu Air Doll). Fascinuje mě její schopnost transformace, a když jsem navrhoval tuto kolekci, tak byla mojí inspirací. Vyzařuje z ní síla a zároveň cit pro umění, což dokonale ladí s hodnotami naší značky,“ uvedl Nicolas Ghesquière „Když mám na sobě něco z Nicolasových kolekcí, tak se cítím prostě skvěle. Za ta léta, co se známe, jsme se spřátelili. On má tu zvláštní schopnost čerpat inspiraci z minulosti, interpretovat přítomnost a tvořit budoucnost. Jeho práce a cit pro detail je něco, co hluboce obdivuji. Také miluji, jak umí interpretovat ženy. Nicolas tvoří pro nezávislé, silné a odvážné ženy, které díky jeho návrhům mohou dát najevo svoji křehkou krásu i takřka fatální přitažlivost,“ vysvětluje Doona Bae.

Lightning: Virtuální hrdinka

Jmenuje se Lightning*. Pohybuje se mezi několika fantaskními světy a pátrá po své sestře, kterou unesli. Její síla a odvaha jí pomáhají procházet jednou zkouškou za druhou. Lightning je tak trochu jiná hrdinka. Bylo přirozené, že značka Louis Vuitton bude chtít probádat i nekonečné možnosti, které skýtá virtuální svět. Právěproto si značka vybrala tuto postavu, která ztělesňuje esenci silné ženy. Lightning je hlavní postavou kultovní série videoher Final Fantasy, které inspirovaly více než 100 milionů hráčů z celého světa. A nyní je i hrdinkou v galaxii Louis Vuitton. Tato značka vždy posouvala hranice toho, co je možné v realitě i ve snu. Reálná, virtuální, vtělená, metaforická: Lightning je produktem fantazie studia Square Enix. Lightning je ztělesněním imanence – toho, co se odehrává výhradně v mysli – ve světě zítřka. „Je očividné, že kolekci dominuje estetika videoher. Když uvážíme, že hrdinka má být žena, která je odvážná a jejíž činy se stanou legendárními a ona ikonou –  tak je celkem nasnadě, že i virtuální postava z videohry naplňuje základní principy filosofie naší značky. Lightning je dokonalým avatárem globální, heroické ženy, která žije ve světě, kde sociální sítě a komunikace jsou již nedělitelnou součástí našich životů. Je také symbolem nové vizuální estetiky. Jak vytvořit obraz, který jde za hranice principů klasické fotografie a designu? Lightning je první vlaštovkou nové epochy exprese,“  tvrdí Nicolas Ghesquière „Moje oblečení není nic víc než brnění, abych přežila; oblékání se pro radost nebo abych se někomu líbila, to jsem nikdy nezažila. Proto je to, že si měvybrali za ambasadorku značky, trochu překvapivé. Váš styl – to vás nikdo neučí; osobní styl pramení z vlastního vkusu, vy si vybíráte, co si vezmete na sebe. Do jisté míry to i signalizuje ostatním, kdo jste. Těším se. Je to podobný pocit, jako když se vydávám do neprobádaného světa. Louis Vuitton je nové dobrodružství – nová fantazie – a já si to hodlám ze srdce užít,“ dodává Lightning.

Hrdinka objektivem Bruce Webera

Hrdinka na snímcích od Bruce Webera, který je známý svojí schopností zachytit vitalitu mládí, má mnoho tváří. V Tampě, nadčasovém města na západním pobřeží Floridy, se skupina dívek vydává do ulic s ještě nedospělou důležitostí, která je typická pro tento věk – věk, kdy si myslíte, že vám patří svět. Mezi nimi je i Jaden Smith, mladá hrdinka nové generace, která si cení především originálního osobního stylu. ​„Jen Bruce Weber dokáže zachytit energii skupiny – tu harmonickou živost. Proč v této kampani účinkuje Jaden Smith? Jaden je zástupcem generace, která asimilovala podstatu skutečné svobody – takové, která je prostá manifestu, kde se nikdo neptá na pohlaví. Jaden si stejně klidně oblékne sukni – jako žena, která si před kdysi dávno sama dala povolení obléknout se do pánského trenčkotu nebo smokingu. Jaden Smith vypovídá zajímavé věci o integraci globálního šatníku. Našel instinktivní rovnováhu a jeho mimořádný postoj se stává novým standardem. To bylo pro mě při navrhování této kolekce velkou inspirací,“ usmívá se Nicolas Ghesquière.

 

 

 

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama