reklama

Kotva otevřela unikátní patro plné módy a designu

reklama

Obchodní dům Kotva je díky své jedinečné architektuře a strategickému umístění v centru hlavního města vyhledávaným nákupním centrem. Ikonickou stavbu postavenou v roce 1975 v centru Prahy koupila společnost Pražská správa nemovitostí (PSN), která má v portfoliu i další významné pražské architektonické dominanty – Tančící dům nebo metronom na Letné. Cílem majitelů je vrátit Kotvě její původní lesk a funkci. Několik měsíců poté, co Pražská správa nemovitostí objekt koupila, otevírá v jeho 4. patře designový prostor pro milovníky módy s názvem BIBLOO CONCEPT STORE.

Půdorys obchodního domu na náměstí Republiky tvoří několik vzájemně propojených šestihranů. Jeho autory jsou manželský pár architektů Věra a Vladimír Machoninovi. Kouzlo stavby tkví jak v impozantním vzhledu, tak v genialitě její funkčnosti. Kotva předběhla svoji dobu a nyní nastal čas, aby znovu ožila a nabídla obchodníkům skvělé podmínky pro prodej a zákazníkům zase veškerý komfort pro kvalitní nákupy bez stresu.

Ve 4. patře domu se otevřel veřejnosti prostor s širokým výběrem zboží a prémiových značek, za kterým stojí e-shop s módou Bibloo, Filip Šorm a architektka Nikola Netušilová. Mezi zastoupenými se představí jak brandy, jež prodává Bibloo, jako například Replay, Gant, Armani Jeans, Tommy Hilfiger nebo Napapijri, tak partneři concept storu. BIBLOO CONCEPT STORE je kreativní prostor určený pro zavedené značky, kterým chceme ukázat, že Kotva je ideální místo pro jejich rozvoj,“ říká Petr Liesner, generální ředitel společnosti Bibloo a dodává: „zároveň jsme otevřeni začínajícím návrhářům, originálním značkám nebo projektům, které u nás mohou nastartovat své prodejní úspěchy. Kotva bude vždy kvalitní, inovativní a překvapivá. Místo, kde se budou chtít všichni setkávat.“

Podle této strategie byla v rámci slavnostního otevření představena limitovaná kolekce BIBLOO by Barbara Nesvadbová. Její autorka, která vede českou verzi jednoho z nejvýraznějších módních magazínů, ji vytvořila za pomoci české návrhářky Markéty Kopecké. Vzniklé modely se představují v černé barvě a svým nadčasovým stylem nepodléhají módním trendům. Sebevědomé šaty v sobě kombinují hravost, dekadentnost a smyslnost.

Když móda, tak pro dobrou věc. Jestli je něco na umělecké tvorbě unikátního, tak to, že vychází ze života autora. Jinak tomu není ani v případě Barbary. Mám pár věcí, které neustále točím a v mírných obměnách nakupuji identické kousky. Jen několik věcí mi za tu víc jak dekádu zůstalo pod kůží, tak jsem se je snažila za nesmírně veliké pomoci návrhářky Markéty Kopecké zrealizovat,“ popisuje základní myšlenku kolekce Barbara. Na vnitřní straně každého kusu šatů dokonce najdete text z Báry nové knížky Laskonky. „Kousky nepodléhají vkusu, době, ani trendům. Jsou to takové moje stálice a lásky, o kterých jsem přesvědčena, že mohou slušet skoro každé dívce nebo ženě a jako bonus zkrášlují ty středoevropské křivky,“ dodává s úsměvem. Jeden kousek = jeden dobrý skutek.

Celá kolekce má ale daleko hlubší význam. Už dvanáct let spolupracuje Barbara s organizací Etincelle, která zaměstnává mentálně handicapované spoluobčany. Jsem absolutně přesvědčena, že když umožníte lidem z ústavů, či z chráněných bydlení chodit do práce, pak se absolutně zlepší jejich kvalita života,“ popisuje Barbara. Zakoupením jakéhokoli kusu oblečení z kolekce BIBLOO by Barbara Nesvadbová přispěje každý stokorunou k zafinancování rehabilitačních procedur Elen Szymanzské, která má těžké pohybové onemocnění a prochází velmi náročnou léčbou.

Na slavnostním večeru, který moderoval Leoš Mareš, modely z kolekce BIBLOO by Barbara Nesvadbová oblékla nejen sama spisovatelka a šéfredaktorka módního titulu Barbara Nesvadbová, ale též topmodelka Pavlína Němcová, herečka a moderátorka Kateřina Kaira Hrachovcová nebo módní redaktorka Monika Koblížková.

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama