reklama

Když módní butik, tak jedině do Betlémské ulice!

reklama

Mladá česká módní designérka Lenka Mulabegovič natolik okouzlila veřejnost svými originálními modely, že již svou druhou kolekcí obléká české VIP. Je dokonce tak úspěšná, že v samém centru Prahy právě otevřela první z plánovaných butiků, který vznikl díky spolupráci návrhářky s Janem Plajnerem a Barborou Futerovou. Jejich společné značce Mi Fashion Label již podlehla Daniela Písařovicová a Zuzana Vejvodová, které nemohly na otevření butiku chybět. S velkým zájmem se přišla podívat i Martina Kociánová.

Tým Mi Fashion Label bude v novém butiku prezentovat primárně kolekce Lenky Mulabegovič, ale zároveň plánuje spolupracovat i s dalšími designéry. „Kolekci vždy navrhuji tak, abych ji sama ráda nosila. Jsem žena, matka, designérka a podnikatelka a mé oblečení by mě mělo vystihovat ve všech těchto rolích,“ přiblížila svůj záměrLenka Mulabegovič, která věří, že navíc spojení tvorby více autorů a značek poskytne zákazníkům možnost vytvořit si kompletní outfity včetně doplňků. Nákup v butiku má ale i další výhody. Tím největším je bezesporu osobní přístup. „Vše má své výhody a nevýhody, ale sama radši nakupuju v buticích, než v obchodních centrech. Je to klidnější, cílené a věnují se přímo vám,“jednoznačně sdělila svou preferenci Zuzana Vejvodová. Jasno v tom má i Daniela Písařovicová„Nejvíce mi na obchodních centrech vadí, že se většinou boxujete s ostatními už při cestě do zkušebních kabinek. Navíc pokud si s sebou nevezmete osobního poradce, nikdy vám nikdo neřekne, jestli vám vybrané kousky opravdu sluší.“ Značka Mi Fashion Label se zaměřuje na elegantní dámské kolekce, u kterých používá luxusních materiálů jako hedvábí, vlnu, kašmír či italský mohér. Na druhou stranu ale vytváří i nadčasově laděnou designovou řadu, která nepodléhá ani trendům ani sezoně, a cílí jak na muže, tak na ženy. Jednou z prvních zákaznic byla Zuzana Vejvodová, která si značku ihned oblíbila: „Lenčino oblečení mi připadá elegantní a má šmrnc a nápad. Baví mě! Navíc to, že je autorkou kolekcí mladá česká žena, dodává značce příjemný bonus,“ popisovala svůj náhled na značku herečka.

Ráda kombinuje

Martina Kociánová sice dlouhodobě spolupracuje s jinou módní návrhářkou, ale když se jí něco líbí, neváhá se porozhlédnout i v jiných vodách: „Nejsem rebel, ale nejsem ani ráda v davu a také už mě nebaví mít plné skříně. Radši mám pár kousků, které mě právě teď vystihují, a je mi skutečně jedno, zda je to třeskutě trendy, nebo ne.“ Kolekci, která představila styl butiku při slavnostním otevření, nazvala autorka Rainy Romance. Ta zahrnuje blazery do deště, zavinovací saka a nepromokavé sukně. Jejich temné barvy rozzáří barevné šaty, topy a košile v modré, ledově růžové či lososové. Návrhářka ráda kombinuje mužské a ženské prvky, protože to podle ní přidává na atraktivitě nositelky: „Žena působí víc přirozeně, když odhaluje vždy jen kousek ze sebe,“ říká mladá designérka. Velkým kladem je, že celé kolekce je možné vytvořit přímo na míru, pokud klientovi nevyhovují autorčiny velikosti a střihy. V butiku Mi Fashion Label poradí s kompletním outfitem, ale nabízí i možnost sestavení kompletně nového šatníku. „Nechat si poradit od profesionála je skvělá záležitost. Odborník totiž vždycky laika posune dál, dobře poradí a upozorní na pár vychytávek. Já si to vyzkoušela a můžu jedině doporučit. Navíc jsem se u toho cítila jako princezna,“ pochvala si službu krásná moderátorka. Když outfit sestavuje profesionál, který má kreativní přístup a zároveň nadhled, dokáže podtrhnout vše, co klientovi sluší a vytvořit tak jeho působivou vizuální proměnu. Navíc občas, když se člověk snaží sám vybrat oblečení, nebo dokonce sám vybrat oblečení pro někoho jiného, může to končit velkým faux pas: „Před pár lety jsem se sestře tak netrefila do vkusu, že jsem si půlku darovaných věcí musela nechat. Od té doby raději posílám fotky oblečení, které chci darovat, abych dostala souhlas,“ prozradila Daniela Písařovicová, která se této historce dnes už jen směje, ale tehdy se cítila velmi nepříjemně.

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama