reklama

Prima COOL a televize ÓČKO připravují druhý ročník úspěšného festivalu Vodafone YOU FEST

reklama

Prima COOL a televize ÓČKO připravují již druhý ročník vymazleného festivalu Vodafone YOU FEST. Navazují tak na úspěšnou akci, která je naprosto jedinečným spojením hudby, youtuberingu, gamingu, lifestylu, fashion a fresh food festivalu v prostorách Průmyslového paláce v Praze. Na jeho půdě vystoupí 30. září populární hudební interpreti, jako jsou rapper Ego, kapela Slza, skupina Blakkwood, Celeste Buckingham, Sebastian, Pavel Callta, Monika Bagárová, Paulie Garand, DJ Wich a mnoho dalších.

Druhý ročník úspěšného festivalu přinese pestrou škálu zábavy a přivítá všechny věkové skupiny. Těšit se mohou také fanoušci známých youtuberů, jako jsou DeeThane, SterakDary, Martin Rota a další, kteří na festivalu vystoupí. „Po úspěšném pilotním ročníku Vodafone YOU FESTu, který navštívilo 6 000 lidí, jsme se rozhodli i letos připravit nabitý multižánrový festival s rozmanitou škálou zábavy. Kromě hudebních vystoupení známých českých interpretů, youtuberů, gaming a food zóny plánujeme v tomto roce akci rozšířit také o fashion zónu s módní přehlídkou. Na závěr večera bude navíc program pokračovat after party se známými DJs,“ uvádí Aleš Pýcha, marketingový ředitel FTV Prima, který je zároveň zodpovědný za agenturu Solootions.

Na pódiu v pravém křídle Průmyslového paláce opět vystoupí skvělé české kapely v čele s rapperem Ego, na jejichž výběru se i letos podílela televize ÓČKO. „Reakce na první Vodafone YOU FEST byla fantastická. Ukázala nám, jak výborně může fungovat spojení televize – online – event. Pro letošní rok jsme objevili další směry, kterými upoutat nejen mladou youtube generaci, ale také její starší sourozence a rodiče. V tom je náš ,festʻ unikátní,“ říká Štěpán Wolde, generální ředitel ÓČKO.

První ročník považujeme za úspěšný a jsme rádi, že si tento unikátní festival získal tisíce příznivců a my mohli být u toho. Festival je jedním z mnoha projektů, které připravujeme v rámci platformy #jetovtobě, věnované mladým lidem,“ říká Vladimíra Doleželová, manažerka pro řízení značky a kampaní společnosti Vodafone. „Kampaní #jetovtobě chceme mladé lidi inspirovat, vzbudit v nich chuť a zájem skutečně něco dělat. Něco, co je baví, co je naplňuje. To, jestli jsou v tom právě teď hodně dobří nebo teprve začínají, je vedlejší. Chceme jim dodat kuráž a vzbudit v nich vášeň, aby si i přes sebemenší neúspěchy v životě nepřestávali věřit a šli za svým snem dál. A právě festival je jedním z míst, kde tuto myšlenku můžeme zhmotnit,“ dodává Vladimíra Doleželová.

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama