reklama

První sirupy spojující chuť ovoce s nejslavnějšími koktejly světa

reklama

Brusinkový Cosmopolitan, Ananasová Piña Colada, Třešňový Mai-Tai, Mangový Tropical Dream, Mojito a Melounové mojito – Jupí uvádí na trh první sirupy s příchutí inspirovanou nejznámějšími koktejly světa! Šest unikátních novinek nabízí všem příznivcům osvěžujících nealkoholických nápojů jedinečný zážitek – do detailu vyladěné spojení chutí ovoce. Sirupy Jupí letos navíc oslaví své osmnácté narozeniny, dárkem k „1. dospělým narozeninám“ Jupí dokazuje, že zdaleka není jen značkou pro děti.

Nové Jupí Koktejl sirupy navazují na úspěch loňské novinky Jupí Melounové mojito, v roce 2016 nejprodávanější varianty z řady Jupí Superhustý. Snadno a rychle připravený nápoj z Jupí Koktejl sirupů a vody či perlivé sody vám zpříjemní den, ať už jste kdekoliv – na výletě, doma či v práci a samozřejmě si s nimi můžete zpestřit i svou párty. Doporučený poměr ředění je 1:10, chcete-li méně sladkou nebo naopak ještě intenzivnější chuť, stačí jen upravit množství sirupu. Jupí Koktejl sirupy Brusinkový Cosmopolitan, Ananasová Piña Colada, Třešňový Mai-Tai, Mangový Tropical Dream, Mojito a Melounové Mojito – to je letní radost, sdílení, dobrá nálada, spousta zábavy pro všechny generace… A navíc bez konzervantů, umělých barviv a sladidel!

Jupí Koktejl sirupy přitáhnou pozornost nejen originální chutí, ale také novým atraktivním obalem a hravou televizní komunikací a FB kampaní, která je bude provázet. Reklama odráží podstatu koktejlů – tedy spojení chutí ovoce. A protože každé správné spojení končí svatbou, tak se v televizi bude odehrávat pravá ovocná svatba. Tři různé spoty zachycují zábavnou formou typické svatební situace – svatební obřad, házení květiny a pořizování společné svatební fotografie.  Televizní spoty vznikly pod režijním vedením Michala Žabky tradiční metodou stop motion a vystupují v nich postavičky vyrobené z reálného ovoce.

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama